ceskial

  • ۰
  • ۰

تابستان در راه است.آیا برای این فصل قرار گرفتن در معرض آماده هستید؟بسیاری از افراد شروع به تمرکز بر روی مدیریت فرم بدن می کنند و陳倩揚減肥 کاهش وزن می شوند. آنها امیدوارند که بدنشان تناسب اندام تر شود! چگونه کاهش وزن و تبدیل شدن به آن بی تاثیر است. لاغرتر؟زیبا؟الان راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، اما بیشتر افراد هنوز با ورزش و رژیم غذایی شروع می کنند، اما بسیاری از افراد درگیر و سردرگم هستند که آیا افزایش مقدار ورزش برای کاهش وزن مفید است یا رژیم کنترلی برای کاهش وزن مفید است. کاهش وزن.

قبل از پاسخ به این سوال به همه، می خواهم به همه توصیه کنم که فعالیت های مناسب و رژیم غذایی مناسب بهترین انتخاب برای کاهش وزن، کاهش چربی و لاغری است، اما اگر واقعاً فقط می توانید یک راه را برای تغییر آن انتخاب کنید.اگر از آن راضی هستید فرم بدن خود، توصیه می شود [فقط دهان خود را بسته نگه دارید] را انتخاب کنید، یعنی رژیم غذایی خود را به طور معقول کنترل کنید.

زیرا [کشش پاها] یک وضعیت کاهش وزن است که چندان مطیع و «مقرون به صرفه» نیست! به عنوان مثال، در زمان دویدن روزانه ما، 30 دقیقه اول زمان دویدن عمدتاً گلوکز و گلیکوژن ذخیره شده در بدن است. تنها پس از 30 دقیقه دویدن، به تدریج شروع به تمرکز روی چربی سوزی کردیم. به عبارتی اگر بیش از 30 دقیقه ندوید اصلا چربی نمی سوزانید، دویدن در 30 دقیقه ممکن است برای کاهش چربی موثر نباشد!

از اینجا می توان فهمید که این ضرب المثل قدیمی که می گویند اغلب از [تمرین سه نقطه و هفت نقطه خوردن] سیاه و سفید صحبت می کنیم، اغلب منطقی است!

چگونه دهان خود را کنترل کنیم؟

اولین قدم این است که همه تنقلات پرکالری مانند چیپس سیب زمینی، بیسکویت، کولا، نودل فوری و غیره را که برای نگهداری آن زحمت کشیده اید دور بریزید و حالا نخورید!

مرحله دوم این است که تمام اطلاعات مربوط به چای‌فروشی‌های شیر، دسرفروشی‌ها و پیتزافروشی‌های همبرگر و مرغ کبابی را که برایتان ارزشمند است حذف کنید.اگر وزن کم می‌کنید نیازی به خوردن این چیزها نیست.

مرحله سوم این است که همه غذاهای اصلی را که معمولا می خورید با غلات کامل جایگزین کنید. آرد خوب، برنج و غیره "مقصر اصلی" افزایش وزن شما هستند!

بسیاری از مردم نمی دانند که کالری جذب شده توسط بدن شما پس از خوردن یک کاسه برنج مستلزم آن است که نیم ساعت دیوانه وار روی تردمیل بدوید تا آن را بسوزانید! چربی های ذخیره شده در بدن را بسوزانید برنج اضافی سوزانده می شود. پس اگه میخوای لاغر بشی اول باید جلوی دهنتو بگیری و بعد پاهاتو باز کنی!با نصف زحمت دوبرابر نتیجه میگیری!

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • ceskial dz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی